Tuesday 4 September 2012

Assalamualaikum my lovely readers .. 
Mcm mna sambutan hari raya anda ? Best tak ? Banyak dapat duit raya ? hehe :) 
Saya ? Ok jee . raya kali ni seperti tahun - tahun yang lepas . takde yang berbeza cuma tak sangka pulak 
dah masuk umur 19 tahun masih dapat duit raya ! haha ! 

Minggu lalu adalah minggu yang paling sibuk bagi aku , Hampir setiap hari lepas pulang dari sekolah , semua kwn2x sekelas akan jemput ke rumah mereka untuk beraya . Besy dapat jalan sma2x dengan durg . Aku jarang sekali dpt jalan sma2x durg sbb aku ne bukannya mcm anak perempuan lain yang kat luar yang boleh keluar rumah bersama kawan2x lama - lama . Paling lama pun aku boleh kuar rumah berjalan hanyalah 3 jam .. Itu pun mesti akan ditepon oleh bapaku . Tanya " kau di mna uda ? Blm plg lagi ka " / Biasa la ibu bapa kan . Siapa tak risau akan anak mereka . 

Pada hari jumaat yang lepas bersamaan 31 Ogos 2012 , Kawan ku , Norfadzilah Juhuri mengadakan rumah terbuka untuk kelas kami dan budak- budak Space Seed . 
Sedap ooo makanan yang disediakan ~ Nyummmmyyy ! hehe 
Laksa Sarawak , Laksa Penang  dan Rendang .. Sedapppp ! 

Lepas tu esoknya plak kawan ku c Nur Suhaila Sani buat open house . ramai oo orang p umahnya .. Apa nda , mama n bapanya kan pengetua sekolah . So , sekolah-sekolah yang beliau nya pernah jadi pengetua dijemput la dtg . Lima buah sekolah tau ! nah ! sempit ba ruang umahnya terus ! 

Sampai aku ngan kawan ku yang lain pun terpaksa menyelit seja makan di dapur . haha ! 

Keesokannya lagi , Guru kelas ku Puan Rosdiana Ismail pulak buat open house untuk pelajar2 nya 


Mmg beraya sakan aku minggu lalu , 

korang ada ? takde kan ? hehehe ! 

Ok la u all , Chow dlu .. Assalamualaikum :) Adios ~ Zaaaaaassssss




No comments:

Post a Comment