Saturday 14 July 2012

Seminar motivasi PMR , SPM , STPM 2012

                                     
      

Hari ini saya dengan pelajar SMK Muhibbah yang akan menghadapi Peperiksaan Awam yang amat mencabar dalam hidup kami telah menghadiri Seminar Motivasu PMR , SPM & STPM 2012 yang diadakan di Sabah Hotel Sandakan Sabah . 

Kami menaiki bas yang disediakan oleh pihak sekolah , nda blh bwa kenderaan sendiri , kalau nda , mmg aku ikut uda tu kwn ku yang ada keta p sna ~ Cikgu Shirley bagi kebenaran juga tp Cikgu Dayang pula yang nda bagi ~ Eeeee ~ 

Dlm bas begila seja aku bergambar ama kawan - kawan ku baa ~ kena lagi ama c Stephanie yang mmg gila bergambar .. Nah ~ berngam laa ~ ahaha . 


Aku , Stephanie , Hafizah 

Sampai seja kami dekat Sabah Hotel , mcm tetamu khas joo kami .. Dijjemput oleh MPPU , PRS , dengan PENGAWAS . ahaha . prasan laik baa ~ sandiii eh ,, 

Penceramah seminar pada kali ne nama nya PANDIR LODAH kalau tak silap , dia mengajar di SMK PANGERAN GALPAM ~ 

Org Dusun Kadazan tp Islam babe ~ ahhaa 

Blh tahan laa cara dia sampaikan motivasi dengan kami tapi nda setanding dengan penceramah dulu time kami Form 5 . kalau yang itu , mcm menusuk dalam hati joo ceramahnya , Yang ne .. Blh llaaaa ` ahahah 
jahat joo aku ne  .. 


Keadaan Ballroom Sabah Hotel sebelum kami datang serbu ~ 


ahaha . c Florina nda sedar kena gambar ~ 



memimpin bacaan doa . Mohd Firdaus b Mohd Ali . Classmate ku ~ pak imam ne joo , ahehehe 


Barisan MPPU dan Badan Pengawas SMK Muhibbah yang hensem n cantik2x belaka ~ 
MPPU yang pakai bju batik warna ungu dan kot hitam tu . Badan pengawas yang tali leher merah dengan kot hijau tu ~ 


Cikgu Husairi ( PK HEM ) , Tuan Haji Salzo ( YDP PIBG ) , Pandir Lodah ( Penceramah Khas ) 


C tracy nda sedar diamik gambarnya . Khusyuk baa dia menulis , aku di sblh buat dek jee . ahaha 


Lelaki ganteng Upper 6  ahaha . 


Ok laa semua . Saya dah mula ngantuk ni . Apa yang pasti . seminar ne sedikit sebanyak dapat memebri kesedaran dalam diri setiap pelajar dalam menghadapi peeriksaan nanti ~ 


Daaaa ~ Assalamualaikum . 


No comments:

Post a Comment