Monday 30 July 2012

Salam Ramadhan ~






Salam Ramadhan semua ! 
Rasanya masih belum terlambat utk aku ucapkan Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak bukan ?
Semoga ramadhan kali ini lebih berberti buat aku dan semua Hamba Allah di muka bumi ini ., 
perbanyakkan lah amalan kebaikan serta hindarkan lah diri kita dari segala keburukan .. 

Kalau sblm puasa , kita biasa mengumpat , jarang baca Al - Quran dan sebagainya , 
rajin2x kan la kali ne ya sbb banyak pahalanya jika kita melakukannya lebih2x lagi bulan Ramadhan ni .. 

Terawih ? Tahun ne saya jarang sgt dpt p terawih sbb sibuk dgn kerja2x skola dan kena masak awal utk sahur .. Mama ku ? Dia kengkadang keja . so , aku la yang ganti tugasnya di umah ne .. 
Masak , cuci kain n kemas umah . Nda pa la . besa uda kan . 
uda dididik dari kecik lagi .. lagipun sbg ANAK DARA kena la belajar urus semua tu 

Dalam minggu ni , aku akan menghadapi Trial STPM yang pertama . Harap dpt pointer yang tinggi . 
Takut baa kalau nda dpt , T STPM nda tau la tu mcm mna . 
Pray for me ya ~ 

Exam MUET dah berlalu dan kami hanya perlu tumpukan perhatian kepada 4 subjek seja lagi 

SEJARAH 
BAHASA MELAYU 
PENGAJIAN AM
PENGAJIAN PERNIAGAAN

Baik la . sampai sini saja coretan ku . Jumpa anda lagi di post akan dtg tp mgkin lama lagi laa . 
sbb nak tumpukan perhatian dgn STUDY dulu .. 

K semua ~ ASSALAMUALAIKUM ! 

No comments:

Post a Comment